środa, 4 lutego 2015

Szydełkowe romby


Po przerwie w szydełkowaniu, a raczej w straasznie długim czasie dziergania na szydełku z doskoku i tylko w weekendy, powstała taka bluzka:

Wzór to nietrudne do zrobienia romby, które się ładnie i w miarę szybko robiło. Na dole bluzki i na końcu rękawów dodatkowo 3-rzędowa falbanka, lepiej widoczna w rękawach, bo z niedopasowania liczby oczek trochę bardziej się rozszerza.
Wymiary i wzory robiłam wg opisu w "Szydełkowych trendach".
Ogólnie bluzka mi się podoba, więc zamierzam ją nosić, jednak nie obejdzie się bez czegoś pod nią, za bardzo "dziurawa" jak dla mnie :P

1 komentarz:

  1. Świetny projekt, szybki i łatwy do wykonania. Ja niedawno postanowiłam zrobić podobną bluzkę i przydała mi się do tego przędza t shirt yarn czerwona. Wyszło równie pięknie.

    OdpowiedzUsuń